Hos oss på Affär ansvarar vi för stora delar av kunddialogen - kundens resa. Det handlar om allt från marknadsföring, försäljning och kundsupport till analys och insikt men också den utveckling och innovation som behövs för att möta marknadens behov.
Här jobbar projektledare, analytiker, affärsutvecklare, kundvårdare, konceptsäljare och tjänsteutvecklare. Oavsett roll är affärsmässighet och högt kundfokus viktiga egenskaper.
Hos oss finns en stor tillit till varandra och en vilja att hjälpas åt. För att trivas och prestera i vår kultur ska man vara en lagspelare. Det är 100% teamwork som gäller.
Vi jobbar aktivt med omvärldsbevakning och använder oss av den senaste tekniken för att hela tiden veta vad som händer och ligga i framkant. SOS Alarm är på en spännande resa och möjligheterna att utvecklas i sin roll har aldrig varit större.
Här får du jobba med det du tycker är kul, det du är duktig på och vill utvecklas inom samtidigt som du är med om att skapa ett tryggare Sverige för alla.
-
00:00
I mitt arbetsliv har jag alltid strävat efter att få göra nytta för samhället samtidigt som jag får utvecklas i min roll. Här får jag både spännande utmaningar och möjlighet att bidra till något meningsfullt.
Sofia Savander
Tjänsteutvecklare
-
00:00
Det bästa med mitt jobb är att jag fortfarande, efter sju år, lär mig något nytt i stort sett varje dag. Det är komplexa arbetsuppgifter och man behöver vara både noggrann och nyfiken för att bli bra.
Magnus Forsberg
Kundsupport





Livet på SOS Alarm
Är du nyfiken på att veta hur det är att jobba på SOS Alarm? Möt våra medarbetare och läs mer om vår kultur, dina utvecklingsmöjligheter och förmåner.
Titta in


